489324-203

Morgonpromenad.

Trots att jag är ledig idag så blev det att gå upp kvart över 7 för att vid halv 8 gå ut och gå med Hanna. Som jag inte träffat på år och dar trots att vi nästan bor grannar, men sånt är livet ibland hinner man inte. Men otroligt kul att äntligen få träffas igen och snacka en stund. Blev iaf att gå runt golfbanan, tog en timme precis & man känner nu hur jäkla härligt det var, fast det regna ut men det var det värt :)
image137
Hanna & Jag. (En gammal bild från tjejmiddag - 06)

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så trist med regn,,det hade man hela dagen i går så det får mer än gärna hålla sig bort ...HA en skön onsdag...

2008-04-09 @ 09:32:52
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0