489324-203

Min "plutt" med ny tatuering

Igår tatuera Blomberg "plutten" en tatuering. Visst har jag svårt för tatueringar.. Som alla säger att jag säger - " Det är inte min grej det dära " men är ju så med. Jag skulle aldrig våga göra det om jag ska vara ärlig. Tänk om man ångrar sig som jag säkert skulle göra sen att det gör ont med. Usch. Jaa, jag vet.. Jag är fegis men jag kan stå för det med!
Är ovant att se att han har en men jag tror att det kommer bli as snyggt (inte klar än) sen när man väl har vänt sig och jag tycker INTE att den är ful! bara inte min smak. Men passar dig plutten ;)
image311
Jag & Plutten från fredags på min fest.

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0