489324-203

KLASSFESTEN!

Nu har jag äntligen fått ork till att skriva lite. Huvudvärken börjar försvinna och jag känner mig piggare. Sovit i nån timme nu med, det behövdes vill jag lova!
Gårdagen: Börja med att jag kom hem vid 3, tog en dusch, sminka mig, klä på mig och fixa lite. Sedan vid 4 kom Dennis och Blomberg och vi börja göra iordning tacosen. Börja duka och grejs. Sedan kom jessica inklampades ;) haha. Sedan satt vi och vänta på Breman & Krille som kom typ vid 5 tiden, så börja vi äta. Var vrålhungrig så var skit gott. Drack gott vin, mums! Börjar lära mig dricka det nu. Sedan kom Martin efter ett tag och vi satte oss och tjöta lite och drack. Blev sedan att ta hål i Blombergs öra. Blev bra tror jag iaf.. Sedan blev det guiter hero. Jag kan ju säga att jag sög, var jätte svårt ju. Hade aldrig testat det tidigare så, så var kanske inte så konstigt faktiskt. Testa även Xcider spring och jäklar vad god den var. Vill ha mer! Sjukt go.. Blev sing star med. var väl kanske inte så duktig på det heller.. haha :P Tur att granna inte klaga iaf för vi var rätt högljuda vill jag lova. Men det var det värt. Sedan vid 8 kom Ralso och sen vid 9 kom Briland. Tyvärr så börja det spåra ut lite efter 9, blev lite tjaffs och jag vet inte allt vad som hände. Tråkigt sånt men det är sånt som händer. Efter mycket gnabb och allt vad det blev så drog vi iaf in till stan vid 11 tiden typ. Tack Breman för du betala. as snällt! Sedan på bussen spillde jag nästan ut hela min cider i knät, var inte så jätte kul direkt. Tanken var att det skulle bli krogen nu med Breman, Briland & Martin & jag såklart men tråkigt nog är man ju inte 18. Vi kom iaf in på voda men när vi precis kommit innan för dörren typ ber vakten mig om legg eftersom jag inte hade nåt med mig så fick jag gå ut igen, typsikt. Snällt av er att följa med mig. Tråkigt att förstöra så för folk annars. Blev eurobaguette en sväng och då hade jag börjat inse lite smått hur full jag egentligen var. Var svårt att stå upp. Var inte riktigt i mitt fulla bruk med en vinare & 2 cider och annat i kroppen. Inte druckit på länge heller så det kanske inte är så konstigt att jag blev som jag blev. Traska iaf ner till rese för att Martin & Briland skulle hem. När dom hade åkt hem så traska jag & breman hem till mig. Mycket snällt av dig. Skulle aldrig velat gå hem själv där. Hade du inte hållt i mig hela vägen hade jag ramlat var och varannan gång jag tog ett steg. Inte så kul.. Men efter nästan 2 timmar så kom vi hem till mig (vanliga fall tar det 30 min och gå ungefär) Båda var trötta och fulla så vi gick och la oss, snacka lite och sen somna så skönt. Vakna sedan upp vid 8 - halv 9 snåret, vi ligger i sängen och bara snackar om allt mellan himmel och jord. Otroligt skönt att ta det lugnt så med den huvudvärken men sedan vid halv 11 var det bara att tvinga sig upp, börja städa lite och käka frukost. Sedan åkte Breman och jag tog tag i städningen på riktigt. Dammsuga, skura golvet, diska, plocka iordning så nu syns det ej att det har vart fest här eller ja, min pedantiska mamma kommer säkert se nånting. Det gör hon alltid. Vill iaf tacka alla för en trevlig kväll, trots det som hände men sånt kan hända alla. Nu kommer lite bilder från festen.


Det var den kvällen det.. tack allihopa<3

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Thilda

Tack detsamma!

2008-04-19 @ 18:01:36
URL: http://mirabilis.blogg.se
Postat av: Tobias

Tack detsamma :)
// Tobbe

2008-04-19 @ 18:16:52
URL: http://tobbekosmos.blogg.se
Postat av: Tobias

Svar :
Hmm funderar på att ta med mig min fotölj ut. Å sätta mig å lyssna på musik..
SJ då? :)

2008-04-19 @ 18:22:24
URL: http://tobbekosmos.blogg.se
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för kommentaren!
Härliga bilder.

2008-04-19 @ 19:04:19
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Elin

hehe :)

2008-04-19 @ 19:21:45
URL: http://eeeelins.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Mmm :)

2008-04-19 @ 19:24:06
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0