489324-203

Klarar mig INTE utan

image305Vad skulle man göra utan sin plattång? Kommer ihåg när jag inte hade nån och hur man såg ut då egentligem åå, herregud. Jag tänkte verkligen inte alls på hur jag såg ut, sminka mig inte eller nåt när jag gick i 8. Som nu, skulle jag aldrig klara mig utan smink. Fan vad hemskt om man skulle glömma det en helg eller så. Utseendefixerad kan man ju lugnt säga att man har blivit den sista tiden. Fast det är ju faktikst bra att bry sig om hur man ser ut men bara inte för mycket tycker jag. En sak till jag absolut inte skulle klara mig utan är min mobil, bara man glömt den en dag hemma så känner man sig bara så himla naken. Känner ni igen er? Glömt den 1 gång på ett & halvt år. (Till skolan) Det är fan inte dåligt :P

Vad skulle ni inte klara er utan? och vad skulle ni klara er utan?

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0