489324-203

Home!

Vart en riktigt trevlig skoldag ändå. Kan nog bero på mycket att jag vart så himla glad. Fråga mig inte varför men har vart det. Klara även mitt El B prov, super duper glad =) fick 52 och godkänt var 50 men vadå da? Godkänt iaf :) Dock hade jag väldigt många slarvfel, väldigt många! Hade uträkningarna rätt men själva svaret fel, as konstigt men aja. Jag är nöjd iaf :) Så svårt som det var.
image309
(Gammal bild men här ser man att jag allt kan jobba om jag bara vill, håller på där att montera en dragkrok.)

Nu ska jag kila in i duschen nu för att fräscha till mig lite för blir nog picknick lite senare om jag har tur. Hoppas (:

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: Haha :D
händer idag då?

2008-04-24 @ 15:54:20
URL: http://sjolinlinda.blogg.se
Postat av: Linda

Svar: Fira min födelsedag ;)
Vem är P? :)

2008-04-24 @ 16:14:30
URL: http://sjolinlinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0