489324-203

Godmorgon :)

Solen skinner och det ska bli Skit varmt idag, typ som en sommardag, helt underbart isf :) image330
Har nu precis ätit frukost och duschat, brukar aldrih duscha på morgonen men jag hann ej igår kväll, blev lite sent.

Vad som står på schemat idag är -
Skolan först med svenska och sedan estet. Blir nog stan en sväng tills jag börjar på donken vid halv 4. Ingen idé att åka hem mellan känner jag, slutar ju typ 10 över 2. Hoppas jag bara får med mig nån att gå på stan. Inte kul att gå själv. Vid halv 4 som sagt så blir det att börja på donken och jobba i 2 timmar, lära mig kassan och allt som hör till det. Testa kläderna osv. Ska bli kul. Sedan hem och bara ta det lugnt & se på desperat houisewives.

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0