489324-203

Gamla minnen

Kärlek ska vara något romaniskt , något så underbart. två hjärtan som bultar i takt, är ju super rart,. Känna din hand i min , skulle vara dubbelt så bra, tänk att få ligga och titta på alla stjärnor i dina ögon någon da, Röra vid din kropp, känna pulsen slå, kan det någonsin bli bättre då, känna din hud som en ljummen sommar vind, kind emot kind, läppar mot läppar, å jag din hand sakta greppar, du är vacker som den renaste ros, och jag aldrig dig kommer att glömma, som när vi låg på stranden, i såna minnen kommer jag mig att gömma, en kyss från dig är en känsla av himlen, det är nu och för evigt det ska vara du & jag. Hand i hand, kind mot kind, läppar mot läppar det är så det ska vara, för tillsammans skapar vi de underbara, någe som glöder, någe som alla behöver, någe som slår, någe som hand i hand går, underbara vi två är, fan va härligt att få vara kär, lika vacker som den klaraste stjärna du lyser, utan dig kan man inte många steg ta, tänk va underbart det skulle va om det var du och ja. . Du & jag mot världen, det är just detta som jag kallar äkta kärlek.

Denna dikten skrev jag & en kille tilsammans. Var sin rad och fick ihop detta. Kommer aldrig nånsin glömma det. Såna här minnen kommer jag aldrig glömma. Kommer aldrig tappa hoppet om...

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0