489324-203

Fixat.

Kom nyss hem från stan, blev en snabbis bara. Ingen av oss mådde direkt bra så blev att bara göra det vi skulle.image154 Först till handelsebanken och skaffa mastercard, inte fått tummen ur röven och fått gjort det :P Så nu har jag inte bankkortet på några dagar så hoppas jag inte behöver ta ut nu på några dagar. Sedan blev det till systemet och fixa vin & cider till nästa helg. Ska testa en ny x-cider Spring. Undra om den är god ? Sedan hem och nu sitter jag här.


Btw, dom ringde från mcdonalds idag med och sa att jag ska börja den 23april, alltså om två veckor ungefär. Jag ville ju börja nu typ, men man kan ju inte få allt. Ska bli kul att se om kläderna passar med, inte en aning om det men aja.

jag är den är jag och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0