489324-203

Fika & Solsken

Kom precis hem från stan nu, blev ju att cykla in och jag som tänkte det skulle bli as varmt, nejnej.. istället var det världens motvind så var jätte trött när jag kom in till stan. Jobbigt. Skulle in och träffa min brorsa och hans tjej. Länge sen jag träffa min broder och aldrig träffas hans tjej, Agnes så det var väldigt trevligt att ses. Blev en fika på Pim's uteservering för första gången i år och det var ju suveränt. As skönt! Sedan blev det att hjälpa Viktor (brorsan) med att hitta ett par jeans, var inne på clarks i 45 min men inget som vi kom ut med därfrån så vi gick upp till jack & jones och där hitta han faktikst ett par jeans som han valde helt själv. Duktigt. Blev en vit t-shirt och en blå skjorta som vi typ tvinga på honom men det var jätte fint iaf :) Viktor är sig lik, jag har saknat dig. Vi har alltid så kul när vi ses, skämtar och skrattat tillsammans. Hoppas vi kan ses snart mer igen :D Min kära broder<3 Sedan blev det att cykla hem och snart blir det att åka till maxi för att köpa en el grill för det är ju det enda vi kan ha på balkongen.
image275
Agnes & Viktor. (Snott denna bilden)

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0