489324-203

Ett paket på posten!

image145

Vad posten kan vara snabba ibland, Marita la paket på posten igår och är redan här idag. Det är bra jobbat. =) Blev jätte glad när jag fick det, blev ju mer än vad jag trodde. Bikini skulle ju bara komma men fick av Marita en sarong och en tvättpåse från Victoria. Tack så jätte mycket=)
Bikinin kommer ifrån Victoria.
Märket är Freya och kosta tillsammans  898 kr.
Överdelen 599:- Underdelen 299:-
Usch, inte billigt så första lönen kommer gå nu till min bikini men det är det värt. Behöver en bikini aldrig haft nån som passat mig. Så jag är nöjd. Fast vore nöjdare om man kunde se normal ut i det men det är endast mitt eget fel.


jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Annika Forsberg

fint :)

2008-04-09 @ 14:01:38
URL: http://forsbergannika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0