489324-203

Det är så typiskt mig =/

Det är just vad det är, så jävla typsikt mig. Blev som sagt ingen skola och då kanske jag kunde gjort nåt värt här hemma istället men nej då. Sitta och snacka med Herr E är det som händer just nu. Har funderat på att städa nu i några timmar men min lathet stoppar det. Får väl se om jag får tummen ur handen och börjar med det fast tror ju knappast det, men hade verkligen behövt det. Men nu mår jag iaf bättre och skönt det, så skolan blir det ju imorgon iaf. Även göterborg imorgon och hela helgen. Ingen kommentar.

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhaha jag vet PRECIS hur det är. men jag får väl önska dig lycka till med städingen.

kommentera gärna min blogg också
Saraviktoriaa.blogg.se

2008-04-03 @ 15:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0