489324-203

Dags igen..


Nu är det dags igen för att packa väskan för ännu en helg borta. Denna helgen blir det att åka med mamma tillimage156 mormor och morfar och sedan där ska pappa hämta mig och ska vara där hela helgen. Men ska bli kul med för blir co-kart på söndag. Fyfan, vad kul det ska bli! :D är så grymt roligt. Sedan hem med mamma igen på söndag. Ingen lugn helg nu heller. Fast nästa helg blir det hemma iaf, fast då kommer det inte bli lugn heller för då blir det fest både fredag & lördag. Men det ska bli jätte kul iaf =)
Nu tänkte jag iaf springa & packa, äta & sen duschen med. Blir en sväng i tele med P med. Bättre än inget alls.




Denna väskan vore rätt nice att ha med. :)

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0