489324-203

Årets första mjukglass :)

image87image88
Idag har jag vart med min älsklings gumma hela dagen :) blev att snacka, plugga, gå in till stan och sedan äta årets första mjukglass. Så jävla underbart gott. Dock precis när vi kommer in till stan blir det molningt så var ju sådär att äta glass då men man kan ju inte få allt ;P Sedan var vi lata och tog bussen hem men hade skoskav så det var ju okej. Sedan mer plugg och sedan massa snack så nu blir det snart sängen.

Inte kunnat skriva så mkt den sista tiden nu men det kommer mer sen när jag får tid men nu orkar jag inte skriva så mkt idag. Har iaf vart i skolan idag, blev skolbio. Tyckte den var rätt bra faktikst. Sedan estetisk verksamhet, har ju kommit en liten bit på vägen nu, skönt det =) Har även köpt mig ett linne, lite sånt där inpuls köp inte bra att ha pengar i plånboken.

Men ska sleepa nu, så god natt på er alla så hörs vi mer imorgon :)

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Evelina

Mums med glass :D Strössel är ju jättegott :)

2008-04-02 @ 16:22:22
URL: http://evvvelina.blogg.se
Postat av: Anonym

Asså seriöst, vilken jävla bild på mig :O hahaha

2008-04-02 @ 16:39:48
Postat av: Anonym

Asså seriöst, vilken jävla bild på mig :O hahaha

2008-04-02 @ 16:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0