489324-203

Äntligen hemma.

image195Har vart en rätt jobbig dag känner jag. Först svenska och massa snack om upplysningtiden, sådär kul ;P haha. Sedan blev det estet och jag fick ju ihop det ändå relativt bra men har lite kvar men är ändå rätt nöjd efter allt jobb. Fick lite panik där när allt stanna och var tvungen att deleta när jag inte hade sparat men som en jävla tur så var allt kvar ändå, sicken sjuk lättnad det var. Börja fan nästa lipa när jag trodde allt hade försvunnit speciellt pga. att det ska vara klart nästa vecka men hon sa att jag fick fixa det sista nästa veckan iaf. Skönt :) Nu blir det iaf att laga mat, vad vet jag inte än men det märks väl snart :P

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Olessia

god eftermiddag :D

2008-04-15 @ 15:07:19
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/
Postat av: Marcus

Hoppas du får en bra dag :)

2008-04-15 @ 15:22:30
URL: http://www.Nicolson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0