489324-203

Allas Britney

image102Rätt länge sen hon var såndär. Log och verkligen mena det. Allas våran Britney. Finns nog knappt inte någon som inte vet vem hon är. Jag tycker verkligen synd om henne. Jag gör verkligen det. Blir så ledsen att se henne nu och vad som hänt med henne. Det går nog inte ens förstå allt hon vart med om. Tänk att inte kunna gå en  enda meter från nån är där och tar kort på en och förföljer henne över allt. Bli utnyttjad av alla möjliga folk och sedan på allt bli av med sina egna barn och nu är med barn igen. Hur kommer allting sluta för henne?  Är hon tvungen att dö för att folk ska sluta? Helt sjukt. Låt den stackars tjejen var. Visst alla vill läsa om henne  & det gör jag med och känns konstigt om hon inte är med i tidningarna. Men jag skulle bara skita i det om man fick se en sån här bild på henne igen  eller se henne sån i verkligenheten där hon är lycklig. Säger bara det, stackars henne.

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja, det är synd om henne :/ Hon får ta och ordna upp sitt liv nu :)
Gissa gärna på dagens "Who?" :)

2008-04-03 @ 07:17:29
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0